עושר להמונים -פרק -29- דירה לכל חייל.

בגילגול הבא לפני הגיוס.
פעם בחור שעמד להתגייס אמר בלישכת הגיוס ,
לקצין המיון ,שהוא מוכן להתגייס בתנאי שהוא יקבל מגורים בחינם בסיום שירותו.
הקצין הסתכל עליו המום,ואמר לו "מה?!"
אבל הבחור לא חיכה לו הוא המשיך :
"אם אתם המדינה רוצים שאני אגן בחיי על האדמות של הארץ שלי ,אם
אני מסכים לתת לכם את השנים הכי יפות שלי ,ויכול להיות את החיים שלי
בשנים היפות האלה ,אני חושב שיהיה שזה צנוע שיהיה לי חלק בארץ ,פיסת אדמה,
קורת גג בסיסית בסיום שירותי."



הקצין שתק.
ואחר אמר לו :
אתה צודק.
והבחור המשיך : חבל שאין עוד אלפיים כמוני,
ובגלל שאני יחיד ,אני אמלא את החובה לעם שלי,
אם היו עוד אלפיים איתי ,העם היה ממלא את חובתו כלפינו.


יום טוב חברים יקרים.





Next                                                             Index                                                                   Back


כל הזכויות שמורות לעושר להמונים 2010 ©

אין תגובות :

ShareThis