עושר להמונים פרק - 26 - מכירים את האיש ?

*הפוסט קצת קשה לקריאה ,אבל קריאה עד הסוף תבהיר את כוונתו.

מה שגם חשוב לזכור שפוסט הזה הוא רך לעומת כל כתבה ממוצעת בעיתון.

אז קחו אוויר והנה הוא מתחיל.
גבר אחד ,יש יגידו מטורף ,היה חוזר הביתה מהעבודה כל לילה ,
מסתכל על אישתו ,מחפש תירוץ סתמי ,נושך את שפתיו
בזעם ,ודופק לה אגרוף.



רואה אותה מתקפלת מהכאב ,נרמסת תחת ידיו ,מושפלת ,נכנעת ,

דומעת מבפנים.אחרי שהיה עושה את מעשיו הנוראים ,
היה מתיישב לשולחן האוכל ,אוכל את ארוחת הערב שהיא הגישה לו.

ניגש למקלט הטלוויזיה מתחבר להיפנוט היומי ,ומתנחם בזוועות גדולות ממעשיו.
וכשבבית כבו האורות ,הוא היה נכנס לחדר השינה , רואה את אישתו מכוסה כולה,
מכף רגל עד ראש , כאילו ביקשה לברוח מעולמה.
היה מסתכל על דמותה הישנה ,ואחרי דקות ארוכות של שקט ,היה כורע
ברך לידה ,ובוכה לה' ולאישתו למחילה על מעשיו.
מתחנן לנשמתה המכובלת והישנה של אישתו כי תסלח לו.

כך עברו להם הימים ושבועות ,


ויום אחד בלילה בעודו מתייפח ליד מיטת אישתו ,הוא הבין את האבסורד שבמעשיו.
והחליט ללכת להתייעץ עם זקן אחד, שנחשב אדם חכם בעירו.
~~

אתה זה שקורא שורות אלו ,לפני שתמשיך אני רוצה לגלות לך סוד ,
אתה הוא הגבר המכה !
אתה מכה נשים ,מכה ילדים ,מכה משפחות.
אתה הוא זה שעוצר את העושר מלהגיע להמונים.
אתה הוא זה שבהסמכתך ,את כל הגהנום מפעיל.
אתה הוא זה שמאשר את הלחץ הכלכלי על מיליונים של אנשים להפעיל.

אתה הוא זה שאח"כ מסתכל בדמעות בחדשות ,
ולא מבין מאיפה מגיעות כל הזוועות.את כל האלימות ,אתה תדלקת.

את כל הלחצים ,אתה אישרת.
אתה הגבר המכה ,שאח"כ בוכה.

~~
אותו בחור מהסיפור הלך לזקן וסיפר לו ,על מה שעובר עליו.
הוא סיפר לזקן :"כי אני בכל יום שאני  חוזר מהעבודה ,אני מכה את אישתי ,
 ואח"כ בלילה שהיא ישנה ,אני מסתכל על פניה ,על גופה המכווץ בחרדה.
ובוכה לה' ולה שיסלחו לי."
האיש זקן הסתכל על הבחור. דקות ארוכות.
ואמר לו : "אתה המכה ובוכה ,...,"
אחרי שתיקה ארוכה שניה הוא המשיך שוב ,ואמר לבחור :

"הייתי אני רוצה לבקש ממך רק משהו ,בחור צעיר.. "
"מהו ?" שאל הבחור
"שתפסיק לבכות ולהצטער על הדברים שאתה עושה !" ענה  הזקן.
"אבל .זה.כואב לי הסבל שנגרם לאישתי..איך אני יכול לא להצטער על מה שאני עושה ,אני באמת מצטער ".

 הסתכל עליו הזקן לשניות עמוקות שנראו לבחור המיבב כנצח.
אני דורש ממך שתפסיק לבכות ולהצטער ,ובמקומם אני רוצה שתיקח אחריות על מעשייך !" הכריז הזקן.


זהו בדיוק הדבר שעושר להמונים ,מבקשים ממך ,שתפסיק להזיל דמעה על כל כתבה בעיתון או בטלוויזיה.
כי אתה הוא שבהסכמתך השקטה מאשר את כל הזוועות.

עושר להמונים קוראים  לצאת מהסלון ,לצרף את חברייכם לעושר להמונים , ולקבוצות דומות.
כמו שאתם כרגע ,אתם הם הגברים המכים.
משפחות ,ילדים ,זוגות ,כל מי שנרמס ,אתה הוא זה שחתמת את הסכמתך.

בשתיקתך.






Next                                                                       Index                                                           Back


כל הזכויות שמורות לעושר להמונים 2010 ©



אין תגובות :

ShareThis