קאובוי זקן בבר



קאובוי זקן הולך לבר ומזמין משקה.
איך שהוא מתיישב ולוגם את הוויסקי שלו, בחורה צעירה מתיישבת לידו, ושואלת, "אתה קאובוי אמיתי?"

הזקן עונה, "ביליתי את כל חיי בחווה, רוכב על סוסים, מתקן גדרות, מגדל בקר, אז כנראה שכן..."

"אני לסבית", מספרת לו הבחורה, "אני מבלה את כל היום במחשבה על נשים, ברגע שאני קמה בבוקר אני חושבת על נשים, כשאני מתקלחת, כשאני רואה טלוויזיה, כל דבר גורם לי לחשוב על נשים."

אחרי כמה דקות מתיישב זוג ליד הקאובוי הזקן ושואל אותו, "תגיד, אתה קאובוי אמיתי?"

"תמיד חשבתי ככה", עונה להם הקאובוי הזקן, "אבל עכשיו גיליתי שאני בעצם לסבית.


שבוע טוב חברים יקרים.

אלו היו חיוכים לשבוע החדש.





          Next                                             Index                                                      Back


כל הזכויות שמורות לעושר להמונים 2010 ©


אין תגובות :

ShareThis